CO OPRAVDU DĚLÁME PRO ÚSPĚŠNÝ PRODEJ VAŠÍ NEMOVITOSTI
Štěstí přeje připraveným
Vaši nemovitost chceme představit světu odpovědně a „v plné síle“.
Podíváme se na Vaši nemovitost zdravě a objektivně. Často se jedná o Váš největší majetek. Chceme ho dobře poznat a sami zavnímat maximum hodnoty, kterou poskytuje a jaký může být jeho celkový prodejní potenciál. Budeme k němu přeci hledat nového vlastníka a i ten by měl být spokojený. Ano stojí to čas, ale je to zodpovědné a kupující to ocení. A i Vy budete spokojeni.
Příprava nemovitosti na prodej
Způsob, jakým prezentujeme nemovitosti na prodej, je naprosto klíčový a první dojem často rozhoduje o tom, zda má kupující vůbec zájem o prohlídku. Lidé chtějí vidět na fotografiích krásné, čisté a nazdobené interiéry.
Příprava je velmi důležitou součástí dnešní prezentace nemovitosti. My se tím zabýváme u každé naší nabídky. To, jak nemovitost dokážeme odprezentovat, rozhoduje o tom, zda-li mají potenciální kupující zájem přijít na prohlídku…
Rozsah přípravy je dán situací, jestli je byt či dům ještě obýván. Pokud tedy např. v domě někdo bydlí, plně respektujeme jeho obyvatele a hledáme možnosti, jak nabízet nemovitost a ještě stále chránit soukromí domácích. Je-li nemovitost prázdná, pak je radost ji upravit na přímo „kouzelnou proměnu“.
Homestaging zvýrazní funkčnost a nabídne využití bytu očima interiérového designéra. Ano, často vykouzlíme nové pojetí k překvapení i stávajících vlastníků.
Věřte nebo ne, PRVNÍ DOJEM je to nejdůležitější – čistota, vůně a to, jak se člověk v nemovitosti cítí. Máme vypozorované, že především čistota a vůně jsou velmi důležité aspekty pro ženy při rozhodování. A ženy také často bývají ty, které mají „poslední“ slovo při rozhodování o koupi.
Pokud v nemovitosti klienti bydlí, tak se společně dohodneme, co vše můžeme udělat proto, aby interiéry vypadaly co nejzajímavěji pro poptávající. Vždy je vše na schválení Vás, klientů, abyste si nemysleli, že Vám přeorganizujeme celý byt….:-)
Podívejte se na fotky a sami se přesvědčte, kam byste raději vstoupili.
Fotografie od profesionálního fotografa, fotky z dronu
Fotky od profesionálního fotografa mají úplně jiný rozměr a hodnotu. I byt v původním stavu může vypadat dobře. Ne, není to klamání klienta, nebojte se, to my také neuznáváme. Ale fotografové dokáží vidět detail a věci, které my třeba nevidíme. Je tomu tak především díky světlu a širokoúhlým objektivům, se kterými umí profesionál pracovat. Můžete si myslet, že to zvládnete sami „stejně dobře“, ale opak je skutečností. A určitě víte, co je ponorková nemoc. Vy na interiér hledíte svým životem, roky zde prožitými. Kupující se dívá do budoucnosti.
100x říkat nebo jednou vidět. Když v dnešní uspěchané době hledají zájemci vhodnou nemovitost, tak právě fotografie rozhodují o tom, zda je nemovitost zaujme, jestli si detailně nabídku přečtou a půjdou na prohlídku.
Zájemci mají rádi i fotky okolí, pohledu z oken, vzdálenosti mezi domy, kam např. sahá polední sluníčko. Foto domů v sousedství, parkoviště, příjezdu, blízkého dětského hřiště, hranic pozemků. A samozřejmě snímky z dronu jsou dnes velké plus.
Videoprohlídka
Díky videoprohlídkám umíme zvednout představivost a tím pádem i reálný zájem lidí o danou nemovitost. Videa ukazují více požadovanou realitu. Mají velký dosah a využitelnost. Můžeme s nimi pracovat na sociálních sítích a díky tomu mít větší šanci prodat Vaši nemovitost za co nejvyšší cenu a co nejdříve.
Svět chce prostě video. Videoprohlídka tak přispívá k rychlejšímu a efektivnějšímu prodeji. Sami jsme překvapeni, kolik zájemců reaguje na tento typ propagace.
Umíme video natočit společně s fotografováním, takže 2 mouchy jednou ranou a ještě stále v přijatelném čase pro Vás.
Pokud prodáváme dům, používáme i záběry z dronu, aby si zájemci dokázali lépe představit polohu nemovitosti, sousedy, zeleň, příjezdovou cestu, parkování, prosluněné území, vzrostlé stromy, no prostě celé okolí. Takovéto záběry jsou opravdu ceněny.
Ve videu vypíchneme výhody nemovitosti a nejzajímavěji informace pro potenciální kupce. Vysvětlujeme, pro koho je nemovitost vhodná, jaký je její stav a co se nachází v nejbližším okolí (např. rodiče vždy zajímá, zda je v okolí škola, školka, dětský lékař apod.). Zdůrazníme informace, které by v psané formě zanikly, ale pro zájemce mohou být důležité.
2D půdorys s kótami a 3D půdorysy
Někomu stačí fotky, pro druhé je podstatné, jestli se jim do bytu vejdou např. postele pro tři děti či piáno. Důležitá je tedy srozumitelná dispozice a orientace v prostoru, kterým směrem jsou okna a co je a není průchozí. Na místě jsou i přesné rozměry. Naprostým standardem jsou pro nás u každé prodávané i pronajímané nemovitosti „2D a 3D“ půdorysy.
V běžné inzerci půdorysy schází u většiny inzerátů. Z našich zkušeností víme, že klienti nejsou často schopni z fotek rozpoznat průchodnost místností a zda jim např. nemovitost dispozičně vyhovuje pro jejich rodinnou situaci a počet osob v domácnosti. Přijdou tak do nemovitosti a ihned zjistí, že yt jim nevyhovuje. Zbytečně se pak vzájemně okrádáme o čas.
S námi klienti přesně vědí rozměry jednotlivých místností. A i díky půdorysům přicházíme na prohlídku pouze s lidmi, kteří jsou o dispozici nemovitosti maximálně informováni a mají už i představu, kde by třeba mohl být dětský pokoj a kde pracovna. Nestane se nám, že někdo odejde po dvou minutách, protože si neuvědomil, že ten pokoj je průchozí a nedá se to změnit.
Virtuální prohlídka (3D sken nemovitosti)
Ano jdeme s dobou. 3D sken je moderní animovaná technologie pro virtuální prohlídky. K čemu je to dobré? Přestaňte teď být na chvilku prodávající a vciťte se do „Vašeho zájemce o koupi“.
Již dlouho nemůžete najít svůj vysněný dům. Jste pracovně vytíženi a nazlobeni z nedostatečně poskytovaných informací ve veřejných inzerátech. Na několika prohlídkách jste byli zklamáni. Na našich informacích Vás něco zaujme a máte zájem se s nemovitostí více seznámit. A my Vám nabízíme: „Račte vstoupit“. A pak si procházíte interiérem pomyslně sami, kudy chcete, jak chcete, jak dlouho chcete. Vracíte se a jdete různými směry. Sami jste režiséry své prohlídky, sken Vám jen nabízí, kam můžete vstoupit. Nikoho nezdržujete. Můžete se projít jako návštěva. Máte detailní přehled.
Procházíte se a přemýšlíte si, jak se tam cítíte, jestli Vám vyhovuje dispozice a plánujete. Co chcete více?
Přemýšlíte si „po svém“, a když pak přijde na prohlídku, máte informační a prožitkový náskok. „Jdete na jistotu". Nebo se ujistíte, že to není to, co sháníte a hledáte dál. Získali jsme Vás…? Podívejte se na virtuální prohlídky klientů, kterým prodáváme nemovitosti.
Standardní realitní inzerce
Každou nemovitost inzerujeme na našich webových stránkách, ale naprostou samozřejmostí je pro nás i propagace Vaší nemovitosti na veřejných realitních portálech. Propisujeme je na všechny významnější z hlediska sledovanosti veřejností.
Pokud je to vhodné, používáme i plachty (čím více lidí ví o tom, že se Vaše nemovitost prodává, tím je větší pravděpodobnost, že se prodá za co nejlepší cenu).
V menších obcích využíváme místních inzertních deníků, letáčků apod. A samozřejmě inzerce se 100 % kvalitními fotografiemi a půdorysy.
Nadstavbové prezentace
Umíme zpracovat samostatný web, či specifické foto a video prezentace v kombinaci s psaným a mluveným textem. Nečekáme, kdo se zrovna podívá na realitní inzerci. Jdeme kupujícím naší nabídkou vstříc.
Momentálně se dostáváme do doby, ve které už nefunguje „vyvěsit“ inzerci pouze na inzertní servery. Je potřeba speciální podpora. Cílený marketing a reklama mají svou velkou sílu. Pracujeme tak, aby se o nemovitosti dozvěděli přesně ti lidé, kteří by mohli kupovat.
Spolupracujeme i s marketingovou společností. Na míru připravujeme propagaci vytipovaných nemovitosti formou různých (i placených) kampaní, jaké lze realizovat na Facebooku, Instagramu, nebo LinkedInu a dále PPC kampaně na Google a Seznamu. Známe data o prodeji v českém prostředí a máme 12 let zkušeností. Využíváme odborníky.
Orientujeme se v novinkách a víme, co funguje.
Závěrem
Předně. Na samém počátku Vás seznámíme, naše potenciální klienty, na osobní schůzce se vším, co by bylo vhodné v přípravě prodeje Vaší nemovitosti konkrétně realizovat. Je-li např. nemovitost vhodná k rekonstrukci, pak je rozsah adekvátně jiný.
Po schůzce víte, co je možné realizovat z naší nabídky služeb, v jakém rozsahu a termínech. Kolik by to mohlo stát a jaký by byl očekávaný přínos. A hlavně, co tyto naše služby udělají s prodejní cenou. Rekapitulujme si společně možnosti:
- Společně s Vámi upravíme citlivě interiér na focení a další vizualizaci (v případě že se v nemovitosti stále bydlí).
V případě již uvolněného interiéru pak třeba:
- Pomohli sbalit věci, zapůjčili přepravní stěhovací krabice, přívěs za auto.
- Vystěhovali či kompletně vyklidili nemovitost, odnesli nábytek, odvezli nevhodné, nepotřebné co již dosloužilo, máme stěhovací službu.
- Zajistili řemeslné práce: vyrovnali nerovné stěny, vymalovali, natřeli, opravili elektrospotřebiče… prostě vše, co by bylo třeba pro plnou funkčnost.
- Instalovali homestaging: lehký přenosný nábytek, závěsy, dekorace, květiny, lampičky, prosvětlili interiér.
- Uklidili, umyli potřebné, promazali, naleštili.
- Vizualizovali: nafotili, natočili video a zpracovali virtuální prohlídku.
- Sepsali všechny informace pro zájemce, zpracovali půdorys v 2D a 3D variantě.
- A nakonec dohodli postup prodeje a cenu k vaší spokojenosti.
Dále je to na nás. Víme, jak a komu Vaši nemovitost nabídnout. Umíme oslovit zájemce cestou našeho webu, realitních portálů i cestou sociálních sítí, kde se pohybuje stále více a více zájemců. Máme spolupracovníky a spřátelené realitky. Dlouhodobě si budujeme „seznam“ solventních zájemců.
Víme, jak oslovit Vaše teritoriální okolí, umíme upoutat názvem, plachtou i přehledným zpracováním informací. Díky poutavému názvu, zajímavému videu a správně specifikovanému okruhu uživatelů dosáhneme „virálního“ sdílení. Může se tak stát, že se kupec dozví o nemovitosti třeba od „své sestřenky, která viděla, jak video „lajknul“ její bývalý kolega z práce“.
Připravili jsme vše, co je potřeba pro maximálně vynikající prezentaci Vaší nemovitosti a můžeme se pustit do práce.
Jsme tu pro Vás.